Bio och middag i solen

Skrivet 2011-04-20 @ 22:32:18
Jag är nu hemkommen från en trevlig eftermiddag/kväll med tjejerna.
Vi var först och åt lite mat och drack ett glas vin och satt ute i solen. Supermysigt.

 

Efter det så var vi på bio och såg Water for elephants. Jag tyckte att den var jättebra. I en av scenerna så började jag och Kåki skratta för att Rob såg väldigt rolig ut och då vände sig alla fjortisarna om och blev riktigt sura för att vi förstörde deras pågående heta och allvarliga drömmar om honom! Haha!

Imorn blir det lite förfest hos oss sen ska vi se om vi kan ta oss ut någonstans. Får se om nåt har öppet. Det är ju bara torsdag. Men eftersom det är röd dag på fredag så slutar jag kl.13 så det ska bli riktigt skönt!


Kommentarer
Postat av: Line

Tack för igår det var mysigt! :)

2011-04-21 @ 17:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback