Slag och stygn

Skrivet 2011-03-29 @ 19:21:55
Söndagen blev en väldigt bra dag. Jag och Kåki var ute och spelade golf på förmiddagen. Vi stod bara och slog lite bollar men det var faktiskt jättekul och jag var mycket bättre än vad jag trodde.




Därefter åkte vi hem till mina föräldrar och fikade. Mamma hade bakat en blåbär och jordgubbspaj som satt som en smäck!!

När jag kom hem så var jag så inspirerad av Symässan dagen innan så jag sydde klart en klänning som jag började på i höstas. Jag har alltid många idéer på saker jag vill sy och fullföljer detta ända fram tills dragkedjan ska sys på. Sen tar det stopp. Det är inte min största talang så jag stannar när jag är som bäst. Men i söndags så tänkte jag att det var lika bra att ta tjuren vid hornen så jag sydde klart hela klänningen.
En söt liten sommarklänning som jag ska ha på mig när det blir lite varmare.



Måste faktiskt säga att jag blev väldigt nöjd.
Nästa syprojekt blir ett linne av tyget som jag köpte på symässan.

Nu är det fotboll som gäller. Sverige -  Moldavien. Heja Sverige!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback