Ensam-shopping

Skrivet 2011-08-11 @ 21:06:39
Idag skulle jag träffa Kåki men hon behövde fixa lite annat så jag bestämde mog för att åka in till Landskrona stan och shoppa lite. Jag ville hitta en massa byxor men det blev ialla fall ett par. Hittade även en jättefin och skön stickad tröja som lär vara passande nu när hösten redan är i Skåne...

 

Min Eyeakeup remover var slut så jag tänkte testa Cliniques som tydligen ska vara bra!


Igår drack jag ett jättegott te hos Josse som hette "Vårfin". Så jag gick in i tebutiken och Landskrona och köpte det och även ett som hette "Söder om Ven" som Josse också sa skulle var gott. Har druckit båda ikväll. Mmm..

 

Imorn kommer min käraste hem efter två veckors jobb i Alabama. Jag har saknat honom jättemycket. Och det har ändå varit ganska skönt att ha varit hemma själv men jag längtar tills jag får se honom imorn... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback