Torsdags- OCH fredagsmys

Skrivet 2011-03-26 @ 09:17:59
I torsdags åkte jag till min syster efter jobbet. Vi gjorde tacopaj och provade att göra pannacotta på matlagningsgrädde som faktiskt inte blev helt fel.

Han fick tag i mitt hår och tyckte att det var jättekul. Det var sådär skönt!

Vi testade det nya kexchokladet med blåbär. Ingen höjdare. Jag skulle nog inte köpa det igen.

 

Igår bjöd Daniel mig på middag. Det blev en ryggbiff i bit med hasselbackspotatis och bearnaisesås. Väldigt gott. Innan maten så satte vi oss ner och tog det lugnt genom att spela yatzy, dricka väldigt gott vin och snacksade lite med en röra som vi gjorde själva med soltorkade tomater och vitlök. Svingod!!

Vinet vi testade var jättegott så det kommer vi att köpa fler gånger.

 

Idag ska jag åka till Symässan i malmö med min mormor. Därefter ska vi åka inom min syster och fika lite. En väldigt skön dag helt enkelt. Vad som händer ikväll är fortfarande osagt.

 

Ha en trevlig lördag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback