Grillning hos Carro

Skrivet 2011-08-03 @ 21:46:10
I måndags så hämtade jag upp Kåki så åkte vi och hälsade på mina föräldrar som var med i en utställning för deras hantverk. Min pappa snickrar och min mamma fotograferar och målar. Får ju göra lite reklam och informera att de är vääldigt duktiga!!! Vi passade på att fika lite också.

 

Därefter åkte vi hem till Carro där även Josse väntade. Vi grillade kycklingspett och grönsaksspett och till det hade vi lite olika såser och en god sallad. Mums!

Söta Carro i sitt nya fina kök :)

 

Igår var min syster och hälsade på. Linus var snäll och klippte min gräsmatta. Så det kommer inte att bli lika jobbigt när jag får göra det själv till helgen.

Idag började jag jobba igen efter 4 dagars ledighet. Efter jobb var Madde på besök och fikade med te och mackor. Väldigt trevligt.

Imorn kommer två tjejer från jobb hem till mig så då blir det lite vindrickande och nån god pastasås till det. Min syster hade med sig en hel påse med kantareller igår så det är inte helt omöjligt att det blir en gräddig kantarellsås. Yummi!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback