Helg

Skrivet 2011-08-07 @ 20:48:26
I fredags kom Petra till mig och spelade Litte Big Planet. Vi hade väldigt kul. Vi la oss inte förrän halv 5. Vi laddade upp ordentligt så att vi skulle kunna hålla oss vakna!


Igår var Josse, Kåki och Carro hos mig. Vi satt ute och drack lite vin och åt ost och kex. Jättemysigt.

 

 

Jag har hittat ett nytt favoritvin. Ganska strävt och fylligt. Jag är väldigt glad för Zinfandel-druvan.
Tipsar tipsar tipsar!!


Imorgon ska jag hämta mina nya glasögon som har kommit. Jajamensan. Fr.o.m imorn så blir jag en liten glasögonorm. Kommer att kännas jättekonstigt och ovant men det lär nog bli en helt ny värld för mig. Jag kommer att kunna se saker som jag aldrig sett tidigare OCH jag kommer att kunna se vägskyltar när jag kör, haha!

Kommentarer
Postat av: Palle

Bild på dig med nya brillorna efterlyses! :) du är snygg både med och utan brills!



2011-08-09 @ 12:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback