Ny soffa idag och ny soffa på tisdag!

Skrivet 2011-08-14 @ 21:11:19
Idag var vi och lämnade vår soffa till min syster och tog deras. Vi ska ha deras soffa på övervåningen för den är ganska mycket mindre än hörnsoffan som vi haft tidigare så nu är den borta. Lite sorgligt är det men skönt med all plats. På tisdag kommer vår skinnsoffa som vi ska ha i vardagsrummet. Längtar!

Därefter kom min syster hem till oss så gjorde vi tacos och tog det lugnt. Viggo har precis tagit sina första steg så det var väldigt kul att se hur han sakta och lite ostadigt tar sig fram. Sötnos!
Jag tog jättefina bilder med min telefon men jag har inte hittat min sladd till datorn efter flytten så jag kan inte lägga in dem. Väldigt irriterande!!




Imorn kommer Daniels bror med fam till oss. Vi ska passa barnen nästa helg så vi tänkte passa på att träffa dem innan. Så det blir nog en pizza och bara att ta det lugnt :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Men Tess! Nu är det väl ändå hög tid att uppdatera? :)

2012-11-27 @ 17:05:37
URL: http://familjen.ripa.net/madde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback