Symässa och fika

Skrivet 2011-03-26 @ 19:58:04
Är nu hemkommen från en dag på på Symässan i Malmö tillsammans med min mormor. Jag hittade några fynd som jag blev väldigt nöjd med.



Det första tyget tänkte jag sy en sjal av och det andra tänkte jag göra ett linne. Kan nog bli bra..

Jag köpte även lite kanderade mandlar och cashewnötter... och en ring.

Efter mässan körde vi till min syster och fikade med cheesecake som hon hade gjort. Himelskt god och krämig. Tror att det är Leilas recept.

Sötnosen!!

 

Nu står D och hans vän Johan i vårt kök och lagar mat så det kan inte bli bättre än så!

Imorn blir det golf med Kåki. Ska bli riktigt skoj. Vi ska iofs bara stå och slå lite bollar men det ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback