Mysig eftermiddag

Skrivet 2011-04-19 @ 21:09:01
Idag har jag träffat min syster och Viggo i Lund. Vi skulle leta efter en present till pappa som fyller år i helgen men det gick inte så bra. Slutade med att jag handlade två nya knivar till mig själv och sen satte vi oss på ett café och innan vi hann tänka så hade alla affärer stängt.. Haha.. Inte så lyckat. Ingen som har något bra tips på present? Jättesvårt!!





Mamma och son matchar varandra :)


Hela min påskvecka kommer att vara full. Bl.a:
Imorgon kommer Josse hem från Umeå så då ska hon, jag, Kåki och Carro gå på bio. Ska bli jättemysigt.
På torsdag slutar jag tidigt så det blir tvätt på eftermiddagen och sen utgång på kvällen.


Kommentarer
Postat av: Petra

Åååh så söt han är!! Fast ni är ju fina alla tre :) Ha så kul på bion och utgången!! PUSS

2011-04-19 @ 23:43:34
URL: http://helenaochpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback