Budapestbilder

Skrivet 2010-04-21 @ 17:26:27
Ojsan.. Jag lovade ju att lägga upp bilder från vår Budapest-weekend. Nu har jag äntligen fått tag på en sladd så att jag kan lägga in bilderna på dator. Här kommer dem:


Inget är bättre än att börja semestern med lite öl och snacks på flygplatsen

Hotellrummet:



Snacka om lyx när man får sitt namn på tv-skärmen vid ankomst

Haha.. Snacks som är formade som saltkar


Första kvällen regnade det så mycket så jag och Daniel stannade på rummet och beställde Room service. Vi fick JÄTTEMYCKET mat. Helt galet. Buffalo wings, Scampi-räkor, hamburgertallrik och en chokladdessert.


Den kändaste gatan mitt i Budapest


Ett Armani-café.




Operahuset


Vi gick förbi ett Krigsmuseum där de hade satt upp bilder på männen som dog i strid längs med hela fasaden


Hjältarnas torg


Utga betyder gata.. Hihiiiihihihi.. Det var roligt när man var där!!!


Stefan Bacilica


Jag kände mig så rik när jag kom tillbaka från bankomaten :)



Sista kvällen var vi på en restaurang där man fick äta OCH dricka hur mycket man ville för enligt 185 kr/pers. Då ingick verkligen allt.. Goda korvar, gulaschsoppa, sushi, ostbricka, dessertbord, fruktbricka, vin, öl, champagne och kaffe. Denna restaurangen gör det värt att åka tillbaka till Budapest!






Kommentarer
Postat av: Petra

Oh det ser otroligt mysigt ut :)

2010-04-21 @ 20:18:24
Postat av: Line

Så fina bilder! :)

2010-04-22 @ 20:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback