Curling och födelsedagsfest

Skrivet 2010-04-04 @ 14:48:55
Igår hade vi en överraskningsfest för Josse som blev väldigt lyckad.
Först var vi och curlade och gissa vem som gjorde värsta vurpan?! Jodå visst var det jag!!
Därefter gick vi hem till oss och åt smörgåstårta och sen blev vet utgång.

Här kommer lite bilder från kvällen..


Jag, Carro och Petra


Martin och Jonte i väntan på att curla


Jullan och Kåki. Visst är man snygg i sina hjälmar


Hela tjejgänget... och Mini i bakgrunden


Carro och jag


Snyggingen i all ära :)


Josse blåser ut ljusen på smörgåstårtan


Millan och Josse


Josse fick presenkort på Twilfit


Jullan och Kåki


Jag


Tjejerna ute i stan

Tack för en trevlig kväll allihopa! Hoppas att ni hade lika kul som jag hade!! :)

Kommentarer
Postat av: Line

Vilken härlig kväll vi hade igår & vilka fina bilder det blev! Tusen tack till er alla! Puss på dig! :)

2010-04-04 @ 15:14:53
URL: http://lineeee.webblogg.se/
Postat av: Millan

Tack för en fantastisk kväll! Jag hade jätte roligt, dock inte lika kul igår när jag inte kom upp ur sängen försen runt 16 tiden..

2010-04-05 @ 12:28:54
Postat av: Petra

Det var såå kul :D

2010-04-05 @ 18:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback