Förkylningen kvarstår...

Skrivet 2010-04-07 @ 19:16:56
Min förkylning och hosta kvarstår och vill inte släppa men jag har fått tillbaka min röst iaf så det är alltid något.
Idag när jag tittade på vår termometer på balkongen så stod den på 23 grader. Heeelt galet!
Efter att ha legat inne på soffan i tre dagar så satte jag mig på balkomgen i 20 min och fick lite fräknar! Kändes skönt med lite frisk luft.

Nu har D kommit hem och vi har precis ätit middag. För att lyxa till det lite så har jag gjort en hemmalagad Latte och tagit fram min mormors biskvier ur frysen. Min mormors biskvier är de bästa biskvierna som finns!!


Kommentarer
Postat av: jossan

åååååh jag älskar biskvier och hade också behövt en när jag ligger här ensam i soffan och mår dåligt! Puss

2010-04-07 @ 22:00:25
URL: http://lostiume.blogg.se/
Postat av: Line

Åhh vad gott med biskvier! Lyxa till det ska man göra, ofta hehe! :) Hoppas förkylningen blir bra snart gumman! Puss puss! :)

2010-04-08 @ 14:08:03
Postat av: Line

Hej sötis! Vad skönt att höra att du mår bättre! Absolut kan vi ses på torsdag kväll det passar mig bra! Så kan vi kolla upp resan! Tihi! Ha en bra kväll gumman! Puss på dig! :)

2010-04-08 @ 20:12:39
Postat av: Petra

Jaaa, för dem är de bästa biskvierna som finns!! :)

2010-04-14 @ 10:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback