Glad Påsk

Skrivet 2010-04-03 @ 11:52:29
Glad påsk allihopa!

Ni har Josse kommit hem från Umeå så nu passar vi på att träffas så mycket som möjligt.
Igår var jag, Josse och Carro ute på en shoppingtur och åt lunch.

Josse

Carro


Därefter åkte vi hem till mig och fikade med te och rabarber/hallon-paj med glass! Mmm..



På kvällen kollade jag och Josse på en spansk skräckfilm som heter Barnhemmet. Har ni inte sett den så se den! Den är väldigt bra! Och oförutsägbar.

Därefter skulle vi se om det fanns något bra på TV och såg att det gick en film som heter Instängd.
Det handlar om ett tjejgäng som åker ut till en grotta för att hitta en andra väg ut (för det finns såklart bara en väg ut och det var därifrån de kom). Det visar sig att dem inte är ensamma i grottan!! Sjukt läskig film. Jag och Kåki såg denna filmen på bio för några år sedan då vi trodde att den endast handlade om klättning. Jag har aldrig skrikit så mycket i en biosalong som då.. Haha!

Ikväll är det överraskningsfest för Josse. Hon vet att något ska hända men inte vad. Hihi.. Ska bli superkul!

Hoppas att ni har en bra påsk och ätit mycket ägg och övrig traditionell högtidsmat! :)


Kommentarer
Postat av: Millan

Herre Gud.. jag tror aldrig jag har varit så rädd som när jag såg barnhemmet! PÅSEN! uhh..!

2010-04-03 @ 13:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback