Hoppsan....

Skrivet 2010-04-20 @ 20:53:09
Nu var det ju jättelängesen jag skrev i min blogg.. Jag har haft fullt upp varje dag med att göra allt och inget.

I söndags var jag ute och gick en lång runda och därefter bjöd vi D:s bror med familj på middag.

Igår var det åter måndag. När vi kom hem från jobb var vi så trötta så vi ringde till stans bästa pizzeria (en italiensk) och beställde mat. Helt sjukt vad goda deras pizzor är. Ingen burkskinka här inte! MMmm...



Jag åt även ett Snickers på dagen igår för att hålla energin uppe. När jag var liten tyckte jag inte alls om Snickers för att jag inte gillade jordnötter. Det gör jag iofs fortfarande inte om det är naturella jordnötter.
Men Heeeeerreguuuud vad gott det var med Snickers. Jag tror att detta var en dålig start för mig. Jag känner på mig att det kommer vara svårt att motstå framöver.

Vi har lyckats få igenom att skaffa nya köksluckor till lägenheten så imorgon ska vi iväg och titta på vad som kan erbjudas. Någon som har ett bra tips på vilken typ av luckor man ska ha (färg ex.) och som är lätta att rengöra? Tips är varmt välkomna!! :)

På torsdag blir det tillbaka till träning efter en månads uppehåll pga förkylning. Ska bli skönt att boxas lite igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback