Nytt jobb och ny weekendresa

Skrivet 2010-04-16 @ 11:17:46
Jajamensan! Jag har fått nytt jobb. Om en månad kommer jag att börja jobba i grannstaden istället vilket kommer att underlätta jättemycket för mig, både restidsmässigt och pengamässigt. Är jätteglad och tycker att det ska bli spännande med lite nya utmaningar.

Igår var jag och fikade med Carro på Espresso House i Norra hamnen i Helsingborg. Det var jättesoligt och fint. Vi planerar vår weekend till Stockholm i maj. Vi ska upp och träffa Josse tänkte vi. Det blir perfekt för då träffas vi på mitten av landet så slipper alla åka så långt.

I tisdags och onsdags var vi och spelade in en skiva med kören i en studio i Malmö. Det var riktigt varmt att stå inne i en liten studion tillsammans med ca 30 tjejer. Där var inte mycket luft i lokalen kan jag lova. Tänk er 30 tjejer som drar efter andan var 4:e sekund. Men vi hade välsigt roligt i alla fall. 
Bilder från detta äventyr återkommer jag med ikväll..

Idag är det fredag och då ska jag göra så lite som möjligt. Är riktigt trött efter veckan som gått. I morgon ska jag pimpla vin med Kåki och prata strunt. Det ser vi fram emot :)

Hoppas att alla får en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Anette

Grattis till nya jobbet, vad spännande!

Var är det nånstans?

Kram från Anette(som jobbade på banken)

2010-04-16 @ 16:46:26
Postat av: Fia

Grattis, Therese! Så tråkigt för oss att du lämnar oss, men jätteroligt för dig att du kommer vidare! Du berättar inget om ditt nya jobb... vem blir din nya arbetsgivare? Är det en fast tjänst? Då hinner vi inte ses så mycket innan du slutar hos oss. Snyft... Grattis å hurra i alla fall!

2010-04-16 @ 19:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback