Sjukdom och saknad

Skrivet 2010-04-06 @ 17:14:21
Jahaa.. Nu har man gått och blivit sjuk. Vaknade i lördags av att jag tappat rösten, och igår kom förkylningen.
Har nu legat i soffan i två dygn. Man blir så slö men samtidigt så orkar man ju inte göra något.
Har kollat på hela säsong 7 av Vänner och filmerna Dagboken, Revolutionary Road ochSaving private Ryan.
I morgon blir det nog säsong 4 av Greys Anatomy.

Josse har nu åkt hem till Umeå igen och det känns jättetråkigt. Saknar henne redan. Men vi planerar att åka till Stockholm i maj och träffas där så jag hoppas att det blir av. Ska börja leta boende tänkte jag. Annars ses vi inte förrän till sommaren och det känns lite väl länge innan man får träffa sin bästa vän.


Josse och jag på Ven för två somrar sedan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback