Brunch

Skrivet 2010-04-11 @ 11:58:55
Gårdagen började inte riktigt som planerat. Jag begav mig till Erica och barnen vid kl.10. Men ingen var hemma..
Det visade sig att jag fått ett halv sms någon dag innan och i den delen som jag inte fick stod det att jag skulle komma kl.11 istället. Jag satt i bilen utanför i 45 min.. Precis när jag skulle ge mig av sig ringde Erica och vi fick tag på varandra.. Resten av dagen blev hur bra som helst. För att sumera dagen så gick den ut på att äta- vilket vi gjorde väldigt bra måste jag säga.

Vi började dagen med att äta brunch med scrambled eggs, bacon och nybakade bullar. Brunch är väldigt underskattat. Hade jag fått välja hade jag velat äta brunch varje helg, eller minst en gång i veckan iaf. Det är så socialt. Man kan sitta och äta hur länge som helst och snacka på.

På kvällen åt vi snacks och Gott & Blandat. Vi bakade även Chocolate chip kakor som vi åt med mjölk.. Mm mm mm!




Det märks att Ida är väldigt glad i sin lillasyster. Hon kröp in i baby-gymet och skulle gosa med Elin.


Hon skulle även ligga i Elins stol.


Kärlek på hög nivå :)


Snart bär det av till kören. Vi ska öva inför inspelningen av vår skiva som görs nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: elin

Heter dom Ida & Elin? Så härligt, jag känner igen de där :)

2010-04-11 @ 13:10:54
URL: http://ajleen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback