Hektiskt vecka..

Skrivet 2010-08-28 @ 18:21:06
Denna veckan har varit väldigt händelsefull. Jag har varit på Ullared med Josse, Carro och Petra, wohoo! Jag köpte två höstjackor och jättefina tunikor.. och en hel del annat ;)


Här är en av mina nya jackor


En huvtröja


Ett duschdraperi, ett pussel och en par skinnhandskar

Dagen därpå var jag och hälsade på min syster och lilla Viggo. Han är jätteliten så man vågar knappt hålla honom.. Hehe. Lillplutten!



Igår var jag ute med jobbet och bowlade och åt middag. Vad var jättetrevligt och kändes kul att prata med så många som man inte riktigt har sett tidigare. Är man ca 130 st på en arbetsplats och är ny så är det inte lätt att hålla koll på alla..

Idag firar jag och Daniel 6 år så vi ska snart ut och äta på nån mysig restaurang :) Det ser vi fram emot!

I morgon börjar kören efter vårt sommaruppehåll. Då börjar vi öva inför konserter till hösten och vår tripp till stockholm när vi ska sjunga på TV4:s Nyhetsmorgon den 12 september. Missa inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback