Rhodos och hosta

Skrivet 2010-08-10 @ 14:18:30
Då var man hemkommen från en veckas semester på Rhodos. Har haft det jättebra men jag blev sjuk någon dag efter att vi anlänt så det har blivit många sömnlösa nätter av hosta och snytningar.
Men vi hann ändå med att se en del.








Vi testade en hel del drinkar.. Favoriten var helt klart Strawberry Daiquiri



En av dagarna hyrde vi bil och körde runt hela ön. Här stannade vi även till uppe i bergen och köpte honung och vin från ett äldre par med egen odling.




En dag var vi ute på en båttur och stannade till vid olika stränder och badade från båten







Vårt hotell låg precis vid stranden




Jag köpte en skitsnygg bikini-överdel när vi var ute på stan.



Min muscle-man kastar sig i vågorna som var jättehöga



Kommentarer
Postat av: Petra

Åh så mysigt ni har haft det!! Men tråkigt att du blev sjuk =/ Har du/ni planer för den 21e? Annars är ni välkomna till Malmö på fest hos mig och festival! Vi hörs gumman! Kraaaam

2010-08-10 @ 19:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback