Brunch och Ullis

Skrivet 2010-08-22 @ 22:16:56
Idag var jag i Helsingborg och åt brunch med Carro och Josse på Dunkers. Mycket att välja mellan och det var väldigt gott! Varför brunchar man inte oftare?!?!

I veckan har jag ju blivit moster och det känns kul. Det enda som känns jättetråkigt och som gör en lite nere är att jag inte har fått träffa honom :(

Nu är det ju Malmöfestivalen på gång. På tisdag åker vi ner och kollar på Johnossi. De är grymt bra live. Vi såg dem i Sthlm för något år sedan när vi var på festivalen Where the action is.
Petra, jag och Josse i Sthlm

På onsdag ska vi åka till Ullared...igen!! Hihi.. Man kan ju inte få nog! Det är jag, Petra, Carro och Josse som ska åka så det blir en riktigt tjejutflykt. Ser jättemycket fram emot det :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Fina vi är :) Vad härligt att ni hade en trevlig brunch! Tack för i helgen, vi ses på onsdag om vi inte ses imorgon kväll! Kram

2010-08-23 @ 11:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback