Del 2

Skrivet 2010-07-18 @ 21:42:59
På lördagen begav jag och Josse oss ner i stan och strosade runt lite. Jag köpte en jättefin klänning som kommer att användas mycket i sommar.


Jag var sjukt sugen på att springa runt i en Funballz men när jag såg att det bara var barn som gjorde det och att de som hjälpte till att få in en i bollen var yngre än mig så ändrade jag mig genast, haha!

Vi tittade på Karnevalståget. Riktigt grym slagverksgrupp. Man blev på riktigt party-humör. Jag och Josse stod och rycktes med.



På kvällen satt vi på vår balkong och hade lite förfest och drack drinkar. D och thomas vad då också med :)



Därefter gjorde vi stan. Först mötte vi upp André, stod i ett öltält och fotade som tokar. Därefter gick vi ut på stans enda nattclub och shakade loss!




Idag har man varit riktigt seg efter två väldigt aktiva kvällar. Vi har kollat på två filmer och är nu inne på en tredje.

Nästa vecka ska vi kolla på ett nytt hus och se om det är något att ha. Jag ska även träffa Petra och Josse en dag.
Helgen ska tillbringas i Blekinge på min kusins bröllop.
Ska bli mycket trevligt!


Kommentarer
Postat av: Petra

Är så ledsen att jag missade firandet i helgen =( Men på onsdag, då jävlar!!!

2010-07-18 @ 23:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback