Gud vilken rolig helg jag har haft! Karneval i stan och firande av min födelsedag. Josse har sovit hos mig sen i fredags så vi har haft det jättekul.

I fredags bjöd jag på picknick nere vid Citadellet. Vi hade jättebra väder och alla verkade nöjda.

Palle och Kåki


Jullan


Josse och Millan


Jag och Madde




Efter picknicken begav vi oss ner till stan och tog en öl/cider/vin och kollade på Erik Grönwall. Väldigt duktig faktiskt.


Haha lite på lyset var nog de flesta




Fredagskvällen avslutades med ett lakrits-snöre. Jammiii!


Kommentarer
Postat av: Palle

Tack för en mycket trevlig kväll med god picknick! Haha vad lustig jag är på bilden med Kåki, som att jag försöker knäcka en nöt eller nåt men antaligen koncenterar jag mig bara på att hålla körsbären! haha

2010-07-19 @ 08:19:11
URL: http://otulp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback