Hurra hurra hurra

Skrivet 2010-07-14 @ 22:55:34
Jajamensan.. Idag har man blivit ett år äldre.

Det började att firas igår när Josse kom hem till mig med en picknick-korg full med räkor, baguett, sallad och en massa annat. Så vi satt på kvällen och pillade räkor och hade det jättemysigt :)
Vi åt även en massa jordgubbar som jag och mamma plockade på dagen i Rydebäck. Mycket goda jordgubbar!

Mamma när vi plockar jordgubbar




Min fina picknickkorg




Idag skrev mina kollegor till mig på tavlan på jobb. Jocke ritade ballonger men eftersom de kunde misstolkas så ville han försäkra sig om att folk verkligen förstod ;)


Mamma gjorde en jättegod tårta till mig


Och jag var självklart tvungen att ta en bild på min fina syster i hennes nya klänning som pryder hennes fina mage som bara växer. Ganska liten mage för att ha mindre än 2 månader kvar. Hoppas att det är genetiskt ;)



Tack för alla gratulationer jag fått idag :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

wow va liten mage :) jag ahde 3 ggr så stor i hennes vecka. kram och grattis /rebecca (carolines syster)

2010-07-15 @ 08:35:45
Postat av: palle

GRATTIS!!! förlåt att jag glömde säga det igår! haha vilken klant jag är!



Va fin Josse är i sin nya klänning och med sin lilla bebis-mage, hälsa det från mig :)



puss o kram

Palle

2010-07-15 @ 08:36:18
Postat av: Picasso

Finally får jag mitt erkännande, är äntligen nät-kändis.



/Joakim

2010-07-21 @ 18:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback