Inget hus idag... eller träning

Skrivet 2010-07-07 @ 21:51:50
Det blev inget hus idag. Vi märkte att det hade början till fuktskador så det var verkligen inget vi är ute efter. I övrigt var det väldigt fint. Men vi ska se om vi får titta på ett annat hus de närmsta dagarna. Hoppas att det är mycket bättre. Det har bjälkar i taket- Me like!

I morgon kommer Petra hem till mig. Då ska vi öva inför ett bröllop som är på lördag. Vi ska sjunga För kärlekens skull och Så vill stjärnorna. Hade jag fått välja hade jag gärna bytt ut den sistnämnda låten. :P
Men det blir nog bra.

På fredag blir det After work i Helsingborg. Får se vart det bär av. Ska bli skojjigt!

Herregud vad jag har haft uppehåll med min träning nu i sommar. Är nu inne på tredje veckan. HUR HITTAR JAG TILLBAKA!?!?!?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Madde

Va kul att ni letar hus ^^ Önskar er all lycka till som sagt. Jag har det bra, sommarjobbar för fullt. Ja, vi borde träna snart men jag är så jäkla trött jämt, har nog inte vant mig vid att jobba än. Kanske kan klämma in nåt nästa vecka? Kram

2010-07-08 @ 19:02:37
URL: http://ejmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback