Jasså, hade vi en grill??

Skrivet 2010-07-06 @ 21:18:42
Igår när vi öppnade ett av köksskåpen så hittade vi en ouppackad inomhusgrill. Hur glad blir man inte då?!!
Så ikväll har vi grillat karré med grönsaksspett och kamutvete.


Nu var det ju ett tag sen jag skrev. Förra veckan blev ganska lugn.

I fredags var jag på bio med Josse och Carro. Vi såg Eclipse. Den var bra. Betydligt mer action än i film nr två, vilket var bra. Nu väntar man med spänning på att den fjärde filmen ska komma!!


På dagen så hade jag och Josse en lite After work med rosévin precis vid hamnen innan bion. Myspys!




I morgon ska jag och D kolla på ett hus. Jajamensan! Man har allt gått och blivit vuxen. Var på banken igår och det kändes jättebra. Nu ska vi bara se om huset är något att ha. Blir spännande!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej hopp! Va kul att ni ska titta på hus!! Har ni hittat ett bra direkt? Det är en himla djungel det där :) Lycka till! Jg håller tummarna! Kram

2010-07-07 @ 19:48:02
URL: http://Ejmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback