One week late

Skrivet 2010-07-29 @ 11:21:55
Nu har jag ju inte hunnit skriva på en heela vecka. Man är så upptagen när semestern börjar..
Men vi kör en snabb tillbakablick på veckan som varit.

I onsdags förra veckan så kom Petra och josse på besök. Vi gjorde tacos och bakade muffins med nutella & Marshmellowfluff-frosting. Inte helt fel.


I fredags åkte vi till Karlskrona för att gå på min kusins bröllop. Det var jättetrevligt och alla verkade jättenöjda. Lite synd att vädret var katastrofalt eftersom de planerat ett utomhusbröllop men det hade satt in lite träd i lokalen så det blev jättemysigt.. Jag glömde min kamera men jag tog någon mobilbild på mig och min systers sambo Linus och även på min söta kusin och hennes pojkvän Erik.




På söndagen åkte vi till Linus hemtrakter utanför Vetlanda mitt ute i skogen och stannade över natten. Vi var ute i skogen på måndagen och plockade blåbär. Även där glömde jag bort min kamera... Men goda var dem. Och många blåbärsmuffins ska det bli :)


I tisdags träffade jag bl.a Ida, min gamla klasskamrat från högstadiet, som vi räknade ut att jag inte sett på över 5 år. Helt galet. Vi var ute och gick i Helsingborg och åt på en restaurang med väldigt spydig personal. Därefter gick vi ner till Norra hamnen och tog ett glas rosévin. Väldigt mysigt.


Carro & Josse


Ida och jag

Millan var också med men hon fick en böld på halsen (även kallad boet, haha) så hon var tvungen att åka iväg och kolla upp det.. I Efterhand har jag fått höra att det inte var nåt farligt.. Pust!!

I går var jag och hälsade på mina gamla kollegor i Eslöv. Det var många som var på semester men det var jättekul att träffa dem som var där.
På kvällen var jag och D på bio och kollade på Inception. Jag trodde att det skulle vara svårt att hänga med men den var inte så komplicerad som man trott. Helt klart en godkänd och intressant film.



Idag ska jag till Helsingborgsfestivalen med tjejerna. Ska bli väldigt kul. Vi ska kolla på bl.a Hoffmaestro och så tänkte vi ta en tur förbi Rix Fm-tältet för att se om de har något bra att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Izabela

Tjenixen sneeeggan! :) Tack så mycket - hon blev jättejättefin :) Jag har det bra, jobbar denna och 3 dagar nästa vecka sen blir det holidayyyy :) Inget vidare o vara sjuk! Krya på dig så ses vi i veckan :) Kraaaam

2010-08-10 @ 15:02:40
URL: http://iizabelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback