SPANIEN!!!!!

Skrivet 2010-07-12 @ 18:26:56
Jag är så glad att Spanien tog hem hela segern igår! De är bäst!!!!





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Helgen har varit jättebra!
I fredags blev det After work med kollegorna i Helsingborg. Vi satt på en uteservering hela kvällen och spelade Jenga, riktigt kul och enkelt spel. Varför spelar man inte det oftare?!


Därefter gick vi hem till en på jobb och körde lite Singstar. En riktigt trevlig kväll!


I lördags var jag och Petra och sjöng på ett bröllop utanför Eslöv. Det gick jättebra och brudparet var så fina :)



Vi tänkte att vi som extraknäck kan spela på bröllop framöver så om ni känner någon som ska gifta sig (eller dop) så tipsa dem om oss så kommer vi gärna och sjunger!!! Tipsa om oss! Tipsa om oss!!!

På kvällen var jag, D och hans kompis ute och åt på stan. Därefter cyklade vi runt vid Citadellet i Landskrona och lyssnade till Lars Winnerbäcks ljuva stämma som hade konsert inne på Citadellet.
Sen åkte vi hem till oss och drack Piggelin-drinkar och spelade Little Big Planet :)

Gårdagen blev lugn nere på stranden. Vi köpte med en grillad kyckling, potatissallad och baguetter och satt och åt i gräset. Jättemysigt. På kvällen var vi hemma hos Jullan i Helsingborg och kollade på matchen.


Kommentarer
Postat av: Petra

Tipsa om oss! Tipsa om oss! :) Så fina vi och de är! Jag vill spela LBP snart!!! Puss

2010-07-12 @ 23:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback