After work med Finn

Skrivet 2010-06-20 @ 10:08:08
I fredags var jag på after work i Lund med Finn-gänget. Det var jättekul att se alla. Vi grillade och satt och snackade hemma hos Christian.



Glada grillmästare


Hahaha.. Sjukt rolig bild. Sanna och Christian hoppar in i vars en hörna och det ser ut som att Hannes har en man på sitt fat.






Christian, Jennifer och Jennifer


Johanna och Mange satt och pratade om deras Thai-boxning. Väldigt intressant med det låter farligt

Jag testade en ny cider. Summer edition med päran, rabarber och fläder. Helt okej men inte mer!


Jag och Hannes

Tack för en trevlig kväll! Jag hoppas vi ses snart igen! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Fia

Åååååh, vad mysigt! Precis som good old times! Önskar att jag kunnat vara med...



Kram!

2010-06-20 @ 13:58:07
URL: http://fiaspixlar.org
Postat av: Jennifer

Det var supertrevligt, får göras snart igen! KRAM

2010-06-30 @ 12:17:20
URL: http://jenniferj4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback