Ännu mer tillbehör och onyttigheter

Skrivet 2010-06-14 @ 22:22:36
Idag har jag träffat Nina efter jobb. Vi var på Hamnpaviljongen i Helsingborg och käkade och tog ett glas rosévin. Därefter gick vi in i en mataffär och handlade lite.
Självklart handlade jag en massa tillbehör till mina muffins-projekt.


Marshmallow fluff och dekorationshjärtan till min topping


Självklart köpte jag lite fler muffinsformar på Åhléns. De har jättefina formar att välja mellan. Jag ska köpa fler där när dessa tagit slut.

Nina ska också baka men hon litar inte riktigt på sig själv så det blev en halvfärdig mix. Det måste hon ändå klara (får återkomma på den punkten) Hihi!

Superfin hjärtkaka med glasyr och dekorblommor

Vi hann även med att äta en glass i väntan på bussen hem.

Tack Nina för en supertrevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback