Mätt

Skrivet 2010-06-07 @ 21:50:34
Jag har precis ätit upp en hel skål med popcorn med min nya popcorn-krydda. Den var faktiskt riktigt god men man måste hälla på ganska mycket för att den ska smakas.

Jag har bestämt mig för att börja läsa böcker i sommar. Jag läser aldrig böcker. Jag har inte tålamodet till det. Ser hellre filmen när den kommer.
Men det kan nog vara ganska skönt att ha med sig en bok på tåget eller när man sitter hemma på balkongen efter jobbet.. Eller på stranden.
Har ni något tips på en bra bok? Jag har blivit tipsad om en bok som heter Små citroner gula så den ska jag se till att köpa. Kom gärna med förslag till mig men jag tar endast emot tips om lättlästa och intressanta böcker, hehe!!

Till helgen blir det en massa kalas och fest. På fredagen och lördagen ska hinna med en Studentfest, 20-årsfest, 2-årskalas och 30-årsfest.. Det kommer bli nice!


I lördags var jag på examensfest hos Palle som har läst Service Management och äntligen blivit klar. Det var supertrevlig med jättegod middag och glada människor.
Vi köpte en berlock till hennes Thomas Sabo-armband. Jag tror att jag känner henne ganska bra eftersom jag köpte en berlock som hon redan hade, hehe, så vi ska ta ut henne på stan någon dag så att hon kan välja ut någon ny.
Eftersom jag själv ville ha denna berlocken så behöll jag den till mitt fina armband som jag fick nu när jag slutade på Finn.

Kommentarer
Postat av: Line

Hej gumman! Jag köpte små citroner gula idag & den verkar jätte bra det lilla jag läst den! Så köp den hehe! Ha en bra kväll! Puss!

2010-06-07 @ 22:27:39
Postat av: Petra

Nej köp INTE Små citroner gula, jag har den och du kan få den när jag kommer nästa vecka! Den är bra och lättläst :)

2010-06-08 @ 19:56:25
Postat av: Anonym

Du behöver inte vara Michael Jackson fan men.. Moonwalker av Michael Jackson är skitbra OCH lättläst. Sen finns det ju, 9:onde insikten. ohja.. twilight såklart!!!!(haha) Men fråga Sabina på finn, hon vet många bra böker!

2010-06-09 @ 10:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback