Mer mat än övning

Skrivet 2010-06-15 @ 22:44:22
Nu har Petra precis lämnat mig. Vi skulle öva en massa inför ett bröllop som vi ska sjunga på i juli.
Men vi lagade mat, åt muffins och kollade på Greklands bidrag i Eurovision 2010 större delen av tiden.
Jag blev så till mig när de sjöng Opa! så jag hällde halva min tekopp på Petras nya 400kr-top! Haha. Score!


Söta Petra


Vi lagade fisk i folie med grönsaker och currysås, från Linas Matkasse såklart!


Sen tog vi fram mina blåbärsmuffins och invigde min Marshmallow fluff och mitt nya strössel. Mums!




I morgon blir det vinprovning med mina nya kollegor. Det ska bli kul. Speciellt eftersom vi ska prova massa röda viner som jag gillar bäst. Wiihaa!

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken underbar kväll vi hade :) Mer sånt!!

2010-06-17 @ 17:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback