Mys-torsdag

Skrivet 2010-06-17 @ 22:21:23
Idag har jag och D haft en supermysig eftermiddag/kväll. Vi skulle egentligen laga mat hemma och äta lite jordgubbar men istället så körde vi till Rydebäck och åt på en restaurang som heter Tegel som ligger precis vid vattnet. Jättemysigt!



Till förrätt: Chili och vitlöksmarinerade räkor. Snuskigt gott!


Till huvudrätt: Entrecote med rödvinssås och någon vit sås och en potatiskompott




Därefter tog vi en promenad ner längs vattnet och hamnade mitt i en motorträff. Riktigt snygga och häftiga bilar.

Och den snyggaste bilen av alla. Den hade en Snoop Dog-effekt så han lyfte bilen från hjulen. Haha. Fattar ni??!

Invändigt


I morgon ska jag träffa mina Finn-kollegor i Lund och grilla. Ska bli jättetrevligt.
Och på lördag bär det av mot Ullared. Lääängtar!!

Kommentarer
Postat av: Line

Vad mysogt det såg ut & tegel är så mysigt! :)

2010-06-19 @ 10:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback