Ny vecka och småshopping på Ikea

Skrivet 2010-06-13 @ 20:57:21
Idag var vi på Ikea. Jag köpte fina lila servetter, två doftljus och muffinsformar (så klart!).



Jag har även köpt Silicea i kapslar som man ska ta en gång om dagen. Detta ska vara jättebra för hår och naglar.
Det är många som har tipsat mig så nu ska jag prova och se om jag får hårdare naglar och tjockare hår.




I morgon är det en ny vecka. Då ska jag träffa Nina. Vi jobbade tillsammans för längesen och umgicks jättemycket ett tag men nu har inte sett varandra på evigheter då hon har bott i Göteborg ett tag. Men nu har hon flyttat hem till Helsingborg igen så nu ska vi äntligen träffas!

I övrigt så ska jag träffa Petra i veckan och öva inför ett bröllop som vi ska sjunga på i sommar. Ska bli kul.
Jag ska även prova vin med min nya kollegor efter jobb någon dag och på fredag ska jag träffa mina gamla kollegor på Finn. Jag har en fantastiskt vecka framför mig.

Det bästa av allt är att vi avslutar veckan på Ullared tillsammans med Carro och Josse!!! Wwwooohhoo!!

Hoppas att alla har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: jossan

Gekås har öppet trots kungabröllop (mamma trodde inte att de hade öppet mohaha) MEN, de ska hålla på och möblera om där inne så det kommer att vara lite rörigt står det på hemsidan. men det kan vi väl ta? Ska bli sjukt kul! Pussss

2010-06-13 @ 21:33:23
Postat av: Sanna

Oj, har de så fina muffinsformar på Ikea? Det kan man inte tro. :)

2010-06-13 @ 22:38:14
Postat av: Petra

Ullared?? Och så har ni inte frågat mig.. :(

2010-06-14 @ 13:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback