ULLARED!!!!!

Skrivet 2010-06-20 @ 10:32:21
Oj oj oj! Igår var jag och Josse på Ullared. En helt underbar heldag med Josse som inte kunde bli bättre. Vi kände att våra 5 timmar i varuhuset inte räckte till riktigt.


Det regnade väldigt mycket när vi körde upp men det skulle inte stoppa oss!




Full av förväntan


Josse hittade en jättefin klänning men tyvärr så passade den inte.


Halvvägs genom affären


Vi var tvungna att äta lite och få energi för att kunna fortsätta


På väg hem och helt slut

Här kommer lite urval av vad jag handlade på Gekås:


Eftersom mitt intresse för blommor är väldigt litet och resulterar till att jag dödar alla min växter i hemmet så hittade jag jättefina plastblommor. Wohoo! 


Rengöringsartiklar            Lite ätbart                       Lite smink och blandat


En strandväska. 49,95 kr. Ja tack!!


Made by Ullared


Mitt bästa köp. Haha. Denna ska jag ha på jobbet!!


Kläder

Är jättenöjd med mina inköp!

På kvällen var vi hemma hos mig och kollade på film och åt jordgubbar och drack te.


Tack gumman för en underbar heldag!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Yey! Gekås rules! Haha, älskar din Morgan-mugg!

2010-06-20 @ 13:59:42
URL: http://fiaspixlar.org
Postat av: jossan

Vi MÅSTE dit innan vi åker norrut. Längtar redan ;) Bästa dagen på länge med min bästa kompis!!! PUSS

2010-06-20 @ 21:51:03
Postat av: Sanna

Den där vita t-shirten med vw-bussen var skitcool.

2010-06-25 @ 12:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback