Underbara soliga måndag

Skrivet 2010-06-28 @ 20:56:10
Idag har jag träffat Josse, Kåki och Palle i Helsingborg efter jobb och tagit en fika på Ebbas Fik. Jättemysigt 60-talsfik med gigantiska kakor och mackor.


Brownie och Islatte


Josse och jag


Kåki och Palle

Vi köpte en berlock till Palle i examensfest som hon redan hade (champagneglaset som jag själv behöll) så idag fick hon välja ut en ny. Det blev ett läppstift!



På väg förbi hamnen så upptäckte vi att där låg en jättefin och stor båt.




Nu har jag precis suttit på balkongen och ätit en isglass som jag köpte igår. Sånna som man själv fryser in. Väldigt goda och inte så söta! Ett 10-pack för ca 15 kr. We like!


Imorgon ska jag göra flädersaft i Kävlinge! Det ser vi verkligen fram emot!!

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Palle

Tack för en vääldigt fin eftermiddag och en väldigt fin present! Jag är så nöjd! (det enda jag inte är nöjd med är att jag har väärldens största käke på bilden här, hahahaha!)

2010-06-29 @ 12:58:08
URL: http://otulp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback