Helg igen..

Skrivet 2010-03-26 @ 16:52:30
Jag och Petra hade en jättemysig dag igår. Vi gick ett varv i Lund och stannade till slut på Viggos och åt grymt goda hamburgare. Därefter begav vi oss till Nova för att gå på Topshop. Fyyy fööör vad folk var galna där.
Efter 40 min gick vi därifrån tomhänta eftersom man inte såg några kläder av allt folk och man kom knappt fram i gångarna för där var köer till antingen provrummen eller kassan.. Nästa gång ska man gå dit en halvtimme innan och kolla ut det man vill ha och därefter ställa sig i kassakön när de öppnar!!

Jag köpte däremot en fin kofta i en annan affär och två par leggings, varav de ena var sönder upptäckta jag så dem måste jag byta och de andra var på gränsen till för tajta. Haha! Snacka om otur!

Idag är jag hemma själv så jag ska ha myskväll hemma. Tänkte sy ett linne av ett fint tunika-tyg som jag köpte när jag och Carro var på Stoff & Stil.
Sen ska jag kolla på Så ska det låta tänkte jag, hehe! Vad gammal jag känner mig men samtidigt så behöver man sånna här dagar.

I morgon blir det utgång med Kåki och gänget. Det ser jag fram emot eftersom jag inte sett dem på länge :)

Trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Petra

Nej vad synd med leggingsen! Hoppas att du har en mysig hemmakväll. Jag har också tittat på Så ska det låta. Det sög förutom när de sjöng "Är du vaken Lars?". Då skrattade jag så jag höll på att dö! Haha. Såg du förresten att Timo hade en I are droid-tröja? Coolt. Kraam Tack för igår :)

2010-03-26 @ 21:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback