Helgen är redan här ju!

Skrivet 2010-03-11 @ 22:41:59
Nu är man hemkommen från ett hårt box-träningspass. Jag trodde ett tag att jag skulle få min arm bortboxad av en kvinna som är starkare än Pippi Långstrump. Hon slog nästan bort mitsen från min hand och då är det illa..
Men jag överlevde iaf :)

I morgon slutar jag tidigt så då ska jag hem och förbereda inför kvällen. Min familj kommer på middag så jag och D ska bjuda dem på 3-rättersmiddag. Det kommer bli supermysigt.

På lördag kommer Petra och då ska vi kolla på Melodifestivalen. Det var längesen jag och Petra sågs så hon är saknad. Efter Melodifestivalen ska vi sitta upp heeela natten och spela Little Big Planet. Ett grymt roligt spel där man inte kan sluta skratta åt som egen gubbe som man själv får pimpa (klä ut) ;) Gud så kul vi ska ha!!

Det stämmer verkligen att åren och veckorna går fortare ju äldre man blir. Jag kan inte fatta vart denna veckan har tagit vägen. Skönt att helgen är här iaf.

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Petra

Wohooo! <3 Jag ringer lite senare :)

2010-03-12 @ 10:15:02
Postat av: Jossan

Hoppas du får en trevlig helg! Önskar att jag kunde vara med på lördagsmyset med er flickor :)

2010-03-12 @ 11:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback