Helgen..

Skrivet 2010-03-06 @ 09:08:12
Idag vaknade jag tidigt. Detta pga att jag somnade väldigt tidigt på soffan igår :) Är det bara jag som alltid är så trött på fredagar??!
Vi hann iaf äta en jättegod fisksoppa med hemmagjorda vitlöksbröd och till efterrätt blev det glass med hemmalagad chokladsås och strössel.. Supergott!

Soppan


Och glassen..



Idag ska jag iväg och handla tyg med Carro. Ser fram emot det. Hon har nog lite mer koll än mig eftersom hon gick Hantverksprogrammet på gymnasiet. Jag har påbörjat att sy en kavaj här hemma. Ska bli spännande att se hur den blir. Eftersom jag inte är så bra på att rita så är skisser ingenting för mig. Därför har jag min konstruktion i huvudet och att försöka få ut den på tyget när jag klipper är ganska svårt...

Ikväll blir det en lugn kväll. Jag laddar inför morgondagen då jag och Madde ska på maraton-spinning i 4 timmar samtidigt som man tittar på Vasaloppet på storbild. Sa jag att detta börjar kl.8:00?? Lite så här i efterhand så undrar jag vad jag gett mig in på, men å andra sidan så måste man utmana sig själv. Så nu ser jag faktiskt fram emot det!

Ta ta!

Kommentarer
Postat av: Linelook at this picture :D http://www.facebook-pics.info/image.php?=PICT28215365.JPG?

2010-03-07 @ 07:49:28
Postat av: Jennifer

Hoppas det gick bra och att du överlevde spinningen idag, vet inte om jag hade gjort det ;P

2010-03-07 @ 20:19:12
URL: http://jenniferj4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback