JAG GJORDE DET...

Skrivet 2010-03-07 @ 21:50:26

Jag är riktigt stolt över mig själv idag, och över Madde! Jag var uppe i ottan!!
Vi var i spinningsalen kl.08:00 i morse och spinnade ända fram till kl.12:04 medan vi tittade på Vasaloppet på storbildsskärm. Jag känner redan nu att mina knän värker som tusan och knappt kan gå.
Ska bli spännande att se hur man mår imorn. Då börjar dagen med utbildning på huvudkontoret. Vilket gott intryck jag kommer att ge när jag kommer haltandes in i lokalen :)

soluppgången i morse

Veckan som kommer blir en ganska lugn vecka. Jag har påbörjat att sy en kavaj i helgen som i stort sett är klar så den ska jag finjustera tänkte jag.
Till helgen ska jag bjuda min familj på tre-rättersmiddag och på lördag blir det Melodifestivalen med Petra :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Wow, fyra timmar!! Inte illa.. Själv ska jag på medeljympa ikväll.. Kände mig duktig precis men nu har du ju överträffat mig minst sagt ;) Längtar till lördag! Kram

2010-03-08 @ 17:43:35
Postat av: Fia

Fantastiskt! Heja dig, Therese!

2010-03-09 @ 23:24:18
URL: http://fiaspixlar.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback