Man känner sig som ny

Skrivet 2010-03-18 @ 22:17:08
Idag har jag varit hos frissan. Är väldigt nöjd med min nya frisyr.. Kanske inte syns så tydligt på bilden men jag har gjort slingor pch klippt upp det:)



Passade även på att åka hem till Jennifer efter jobb och fixa mina naglar eftersom jag fick sluta tidigare idag. Är mycket nöjd och hoppas att hon är det oxå:) Det ska hon vara iaf.
Nu klickar det så härligt när jag skriver på tangentbordet, hihi!
Jag valde två små fina pärlor i guld och ljusgrönt som jag har på ringfingret på ena handen och tummen på andra, supertjusigt!



Nu ska jag äta en nattamacka sen blir det nattinatti!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Snööggt som sundsvallsborna hade sagt! Långa naglar igen, hey sexy!

2010-03-18 @ 22:42:15
Postat av: Line

Oh vad fin du är i ditt nya hår & dina naglar! Så snyggt! :)

2010-03-19 @ 13:31:30
Postat av: Fia

What a babe!

2010-03-19 @ 22:29:13
URL: http://fiaspixlar.org
Postat av: Jennifer

Nu har jag lagt upp bilder på dina naglar även på min blogg om du vill ha dom :) Hoppas dom fortf känns bra!

2010-03-21 @ 16:06:35
URL: http://jenniferj4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback