Nöjd med helgen

Skrivet 2010-03-28 @ 22:32:12
Är väldigt nöjd med helgen. Fredagen var väldigt lugn och skön.
Igår gick jag upp kl.9 och var på ett spinningpass med Madde. På kvällen var jag på middag hos Kåki och Mini som bjöd på Fondue (vilket jag aldrig har ätit innan). Väldigt gott och fräscht. En social måltid. Det gillar vi!!
Därefter blev det utgång i stan. Var riktigt nice att gå ut och dansa eftersom det var så himla längesen.

Idag har jag varit på kör-repetition. Vi fick veta att vi ska åka till Sthlm i höst för att vara med i Nyhetsmorgon på TV4. Det ser vi fram emot. 
Därefter åkte jag hem till Daniels bror. Vi gjorde våfflor på ett uselt våffeljärn (som vi sedan slängde) och busade med Ida som för övrigt är världens sötaste och snällaste lilltjej :)


Haha.. Ida busar i tvättmaskinen..


Gullunge

I morgon väntar en ny vecka och då kommer Josse hem.. YYeeeeiiii!!! Eftersom hon numera bor uppe i Umeå så träffas vi inte så ofta vilket är tråkigt. Men nu ska hon vara hemma en vecka så vi ska passa på att umgås massor!
Ska även klämma in en dag att träffa Carro. Och självklart blir det påskmiddag med familjen! MMmmm ägg!

Kommentarer
Postat av: Ellie<3

vilka söta bilder!

2010-03-29 @ 13:19:11
URL: http://fluffiis.blogg.se/
Postat av: Fia

Söt-Ida! Jag önskar att jag också var så liten att jag kunde gömma mig i tvättmaskinen. ;)



Roligt att ni ska till nyhetsmorgon med kören till hösten! Lova att du håller oss informerade så att vi inte missar härligheten.

2010-03-30 @ 21:59:36
URL: http://fiaspixlar.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback