Pirog och linne :)

Skrivet 2010-03-10 @ 19:59:24
Som vissa redan vet så har vi skaffat oss Linas Matkasse i hemmet. Stor eloge till dem för en riktigt bra affärsidé.
Idag har vi lagat en Super size pirog som blev mycket god!





Jag sydde ett linne i början av året som blev ganska bra :) Tyget var mycket lättare att sy i än vad jag trodde. Och det var en väldigt lätt modell att göra!





Snart är min kavaj färdig som jag började att sy förra helgen. Kan dock inte bestämma mig hur jag ska ha den i öppningen där fram. Det är en kavaj som slutar vid midjan och har korta ärmar med lite puff uppe vid axlarna :)
Någon som har ett bra förslag?

Kommentarer
Postat av: Fia

Whohoooo!!! Shit så gott det ser ut med Supersize-pirog! Jag skulle kunna döda för de där gurkskivorna just nu... ;)



Fint linne! Det ska bli roligt till våren och sommaren att förhoppningsvis få se dina fina kreationer live.

2010-03-10 @ 20:05:28
URL: http://fiaspixlar.org
Postat av: Madde

Mmmm pirog! :) Gott!

Vad är Linas matkasse för något?

2010-03-10 @ 21:52:49
Postat av: Sanna

Jag håller med Fia, den där pirogen ser väldigt fin ut.



Och vilken talang du är med symaskinen. :)

2010-03-10 @ 21:53:01
URL: http://systrarnaess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback