....

Skrivet 2010-03-14 @ 15:30:44
Jahaa.. Hur ska man sumera gårdagen?
Jag tyckte nog att rätt nåt vann ändå. Det stod för min del mellan Anna och Salem. Jag tycker att Salem Al Fakir är grymt bra i övrigt. Gillar hans stil och han är väldigtmusikaliskt!
Efter Melodifestivalen satt vi upp och spelade Buzz hela kvällen med D och hans kompis. Riktigt roligt.

Idag har jag och Petra spelat Little big Planet heela morgonen, och ätit upp chipsen från igår :) Grymt roligt spel. Det roligaste är att klä ut sin gubbe (så att man kan skilja dem åt). Här är nåt exempel:


Nu ska jag kolla på nån film som jag köpte förra veckan. Eftersom jag var så aktiv igår så ska jag göra så lite som möjligt idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback