Så lycklig man kan bli...

Skrivet 2010-03-31 @ 21:45:01
Idag har min bästa vän Josse fyllt år. Jag ringde från jobb och sjöng för henne varpå jag fick halva byggets uppmärksamhet men min ljuva stämma ;) Hihi..
Josse är hemma på besök från Umeå där hon pluggar för tillfället så det känns skönt att ha henne hemma. Vi ska ha heldag på fredag tillsammans med Carro och ta igen förlorad tid.

Idag var jag och Carro på Nova i Lund för att "uträtta lite ärenden" och vi gick då förbi en parfym-butik. Vi gick in och såg att det kommit en ny sommardoft från Burberry. JAG ÄLSKAR BURBERRY för er som inte visste det.
Har inte passat i deras dofter tidigare men denna var magisk. När jag väl bestämde mig för att köpa den så kom den bästa överraskningen på länge. JAG FICK EN VÄSKA PÅ KÖPET!!! Tre t.o.m. Jag är så lycklig :) Jag har alltid velat ha en Burberry-väska!
Den ska jag ha på lördag när det blir fest för Josse, wiihaa! (den största alltså)




I morgon är jag ledig och då har jag bokat upp en tvättid kl.07:00. Ångrar jag mig nu eller???

Kommentarer
Postat av: jossan

Du kommer att vara super snygg på lördag :) Är så glad över att få träffa dig snart :) Ska bli bäst!!!! PUSS

2010-03-31 @ 23:42:19
URL: http://lostiume.blogg.se/
Postat av: Line

Super fin väska du fick igår & vilken ljuvlig doft du köpte! Så sommrig! Vi ses imorgon gumman! Ha en super bra ledig dag! Hoppas du kunde flytta din tvätt tid så du fick lite sovmorgon! Puss :)

2010-04-01 @ 09:40:00
URL: http://lineeee.webblogg.se/
Postat av: D E N I S E ♥

fin väska :)

2010-04-01 @ 09:50:36
URL: http://denisewallberg.blogg.se/
Postat av: Nina

Saknar dig, Mycket!

2010-04-02 @ 20:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback