Veckan...

Skrivet 2010-03-23 @ 21:01:12
Idag hade D lagat mat när jag kom hem från jobbet, vilken lyx. Det blev ugnsbakad lax med potatis och kall dill- och rödlökssås. Riktigt gott!




I veckan händer en hel del.
På torsag ska jag och Petra gå på en VIP-kväll på Topshop i Lund. Det ser vi fram emot :)
På fredag kommer Carro och finslipar det sista på sin klänning. Då kanske det är läge för mig att påbörja ett nytt projekt, ett linne kanske?!
Och på lördag har jag fått veta att det blir utgång så det ser vi fram emot. Kommer knappt ihåg när jag var ute senast, pinsamt!!! Men nu blir det ändring på det...




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad roligt för dig med utgång i helgen, du får partaja för mig med :)



2010-03-24 @ 08:46:54
URL: http://jenniferj4.blogg.se/
Postat av: Petra

Oooh vad vi ska shoppa och mysa :)

2010-03-24 @ 12:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback