After work i Lund

Skrivet 2010-05-08 @ 12:38:17
Igår var vi på After Work inne i Lund. Det var väldigt trevligt måste jag säga. Många gick hem väldigt tidigt men jag, Jennifer och Ms S stannade kvar och festade vidare. Här kommer lite bilder från kvällen:


Jennifer                      Agusta och Göran         Jag


MMmmm vi mellanlandade på BK innan vi gick vidare. Söta Jennifer


Moi


Vi hamnade på nån irlänsk pub med medelålder 55+ och liveband. Haha..


På väg till Viggos visade Ms S stolt upp sina nyinköpta strumpor. Tjusiga!



Jag testade den nya Xidern. Mango och Hibiscus. SVIIINGOD! Jag rekommenderar!

En väldigt lyckad kväll! Detta blev sista After worken innan jag byter jobb. Nu är det bara en vecka kvar. Känns jättekonstig när man har varit på samma jobb i över två år. Men det ska såklart bli jättekul med lite nya utmaningar! Jag kommer verkligen sakna mina nuvarande kollegor.
Tack tjejer för en härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: sanna

Mango & Hibiscus. Mmm, den får man nog ta och prova en dag. :)

2010-05-10 @ 15:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback