En fullspäckad söndag

Skrivet 2010-05-02 @ 22:12:32
Idag har jag och D varit på Plantagen med hans mamma. Jag handlade jättefina rosor och ett par trädgårdshandskar som jag ska använda när vi får en trädgård, haha! Nej men jag kan ju plantera lite blommer här hemma. Tror dock att jag behöver hjälp med det, men mina handskar är iaf jättefina!

På vägen hem åkte vi inom Ålabodarna och åt en laxtallrik såklart. Jag testade en  makrilltallrik som var utsökt!



Fina va?!





Nu har vi precis kommit hem från grillning hos min syster. Det blev hemmalagade hamburgare i Friskobröd (min favorit) och därefter grillade bananer med cholkad. Yammi!!




En fullspäckad söndag!!

Kommentarer
Postat av: Egoina

Härliga bilder!



Nja, det var inte så att jag gjorde det frivillig direkt. Men kul var det! :)

2010-05-03 @ 22:32:51
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback