Fika fika fika och make up

Skrivet 2010-05-24 @ 21:46:22
Idag har jag träffat Kåki efter jobb. Vi skulle ta en fika efter jobb men vi var båda så hungriga så det blev en middag på Haket istället. Hamburhare med klyftpotatis och tsatziki.


I morgon blir det träning och på onsdag ska jag fika med Carro efter jobb.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag känner att jag behöver en förändring när det gäller make up. Jag känner mig så tråkig. Jag kollade runt i  affärer idag men eftersom jag inte riktigt vet vad jag är ute efter så är det svårt att veta vad jag vill ha.
Men jag köpte en ny mascara som Kåki tipsade om som var jättebra (provade den när jag kom hem).

Jag har suttit och kollat på You tube faktiskt på tjejer som har lagt upp "lektioner" för hur man lägger en snygg make up, framförallt ögonskugga. Det ser så lätt ut ut när de gör det men när man själv ska lägga på en snygg ögonskugga så känner man sig så klumpig.
Jag hade velat lägga en skugga som t.ex denna:



Jag har varit inne och snokat lite och hittade en blogg med en tjej som bloggar om det mesta inom kosmetika och ger tips, sätter betyg på produkter och bäst av allt- en massa tävlingar. Kolla in den på: http://www.lipglossbitch.se/

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback