Full rulle

Skrivet 2010-05-31 @ 20:24:24
Helgen som var va väldigt aktiv. Vi åkte till Kullen på lördagen och vandrade runt lite och hade picknick.


Pastasallad och macka med räksallad





vi klättrade ner till en grotta.....


...som visade sig vara endast en meter djup..


Mitt på stigen som vi skulle passera befann sig en hel flock kor. D blev rädd och vågade inte gå förbi dem så vi fick gå en annan väg tillbaka, haha!


På kvällen åkte vi hem till min föräldrar och grillade.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

I söndags var jag i Malmö och för att spela in en musikvideo med kören. Det var jättekul. Till vår hjälp var ingen mindre än Othman Karim som regiserat en film som heter För Kärleken som har biopremiär den 9 juli.
Den måste jag se!



----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag varit och fikat med Carro. Vi satt på en uteservering i Helsingborg och njöt av solen. :)

I morgon ska jag plocka rabarber med D:s mamma så att jag kan göra bl.a kräm och smulpaj.. Jag läängtar!

Onsdagen ser jag även fram emot väääldigt mycket. Då ska jag och Kåki kolla på Sex and the City 2. Jag hoppas verkligen att den är bra!


Ciao bello!


Kommentarer
Postat av: simone

underbara foton :D

2010-06-01 @ 13:48:25
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback