Hårdträning och lundakarnevalen

Skrivet 2010-05-21 @ 17:35:17
Då har en heel vecka redan gått på mitt nya jobb. Jag börjar sakta komma in i det men har mycket kvar att lära.

Igår var jag och Madde på boxen, riktigt kul. Vi har blivit grymma på teknikerna på båda sparkar och slag så snart kommer vi se ut som Rocky, HHhooo hhaaa!!


Idag ska jag och D bara ta det lugnt. Vi ska äta ryggbiff med hemmalagad klyftpotatis, mums!
I morgon tänkte jag ta en sväng till Lundakarnevalen tillsammans med Carro bl.a. Ska kolla på Salem al Fakir. Det ser jag fram emot eftersom jag gillar honom. Har ingen riktig koll på om där är något annat att titta på men man får väl ta en sväng på området.

På söndag blir det träning igen med Madde. Nu måste man ju hålla igång när man har börjat igen. Jag har bestämt mig att jag ska bli perfekt (nästan iaf) till beach 2010, vilket iofs bara är några veckor bort. Haha!
Så nu är det hårdträning som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback